Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Algemeen: Privé berichten

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Vampire
Admin
Admin
Vampire


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 06-03-11

Algemeen: Privé berichten Empty
BerichtOnderwerp: Algemeen: Privé berichten   Algemeen: Privé berichten Emptydi maa 22, 2011 10:39 pm

Algemene vragen betreffende Privé berichten.
Heb je nog andere vragen betreffende dit onderwerp, klik dan op 'Post Reply' en stel je vraag.
Deze zal zo spoedig mogelijk beantwoord worden.



Ik kan geen privéberichten verzenden!
Hier kunnen drie redenen voor zijn: je bent niet geregistreerd en/of niet ingelogd, de beheerder heeft privéberichten uitgeschakeld voor het gehele forum of de beheerder heeft je verhinderd privéberichten te verzenden. Is het laatste het geval, dan zou je de beheerder moeten vragen waarom.


Ik krijg steeds ongewenste privéberichten!
In de toekomst wordt er een lijst met ongewenste afzenders toegevoegd aan het privéberichtensysteem. Voorlopig echter, moet je de forumbeheerder op de hoogte stellen als je ongewenste berichten van iemand blijft ontvangen -- deze heeft de mogelijkheid om een gebruiker te verhinderen privéberichten te verzenden.


Ik heb spam of beledigende e-mail gekregen van iemand van dit forum!
We vinden het spijtig dit te horen. Het e-mail-formulier van dit forum heeft beveiligingen om zulke gebruikers op te sporen. Stuur een e-mail naar de beheerder met een volledige kopie van de e-mail die je ontvangen hebt, het is heel belangrijk dat deze ook de "headers" bevat (deze geven details over de gebruiker die de e-mail heeft verzonden). Dan kan de beheerder actie ondernemen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampierenbloed.my-rpg.com
 
Algemeen: Privé berichten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemeen: Berichten plaatsen
» Algemeen: Gebruikersvoorkeuren
» Algemeen: Gebruikersniveau's en -groepen
» Algemeen: Opmaak
» Algemeen: Login en registratie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Helpdesk-
Ga naar: