Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het eerste lesuur

Ga naar beneden 
+2
vinnie
Hope
6 plaatsers
AuteurBericht
Hope
Vampierenbloed
Vampierenbloed
Hope


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Poederlee

Het eerste lesuur Empty
BerichtOnderwerp: Het eerste lesuur   Het eerste lesuur Emptywo apr 13, 2011 4:20 pm

Het eerste lesuur Ofozkw

Roxanne had Nico verbaasd nagestaard toen hij simpelweg zijn spullen pakte en zich ergens anders neerzette.
'Okay, daar kom ik makkelijk van af,' mompelde ze, terwijl ze haar eigen tas terug op de stoel zette. Ze kon het echter niet laten om te zwijgen. 'Ik had op z'n minst verwacht dat je me mee zou vragen voor een date. Of zou voorstellen om samen te gaan naar het eerste schoolfeest,' sprak ze hardop. Ze haalde vervolgens achteloos haar schouders op, sloeg opnieuw haar boek open en las verder. Zo eender welke reactie ook van Nico afketsend.

Inmiddels stroomde de klas vol en met een verbeten trek rond haar lippen keek ze naar het stuk vampierse onbenul dat binnen stapte. Het sarcasme waarmee haar gedachten doordrenkt waren, sijpelde door in het groen van haar ogen toen ze Karstan gadesloeg. Ze zag hij hij plaats nam en er een vreemd ogend meisje naast hem ging zitten. Blijkbaar dwaalden er hier dus meer rare gevallen rond.
In gedachten had Roxanne dan ook al besloten om de dag uit te zetten om daarna gewoon niet meer op te komen dagen. De lessen moesten nog beginnen en ze had haar buik al vol van dit hele gedoe. Toen de leraar binnenstapte, stak ze dan ook meteen haar hand op. In plaats van te wachten tot haar gezegd werd dat ze mocht spreken liet ze al duidelijk weten dat ze de directeur wilde spreken.
'Je wacht maar tot de pauze, mevrouw van Espen,' was al wat ze als antwoord kreeg. Mokkend zette ze haar stoel terug op twee poten en sloeg haar armen over elkaar nadat ze twee oordopjes had in gestoken en haar mp3 had opgezet. De leraar wierp haar direct een waarschuwende blik toe, waarop ze haar oordopjes uitdeed en terug verder las alsof het haar allemaal verder niet interesseerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
vinnie
Vampierenbloed
Vampierenbloed
vinnie


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 31-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Helmondo

Het eerste lesuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste lesuur   Het eerste lesuur Emptywo apr 13, 2011 10:03 pm

Nico staarde wat verveeld voor zich uit en langzaam liep het klaslokaal voor. Nico keek wat verbaast op toen hij de opmerking van Roxanne hoorde een paar leerlinge begonnen te lachen. Die al binnen ware gekomen waaronder een meisje die ook nieuw moest zijn en Karstan die over games zat te praten. Nico liet zich ook weer niet zo makkelijke afschrikken en draaide zich om zodat hij haar recht zou aankijken als ze het boek omlaag deed. ‘Nou dat was niet echt de bedoeling ik wou gewoon aardige zijn, maar als jij dat wil zeg ik natuurlijke geen nee.’ Vervolgens keek Nico nog even naar de achterkant van het boek en draaide zich daarna weer om. Net op de moment kwam de rest binnen en ook de leraar. Nico zuchten hij had er nou al geen zin meer . Roxanne wou de directeur spreken om een af andere reden. Toen de leraar begon met les geven pakte Nico zijn ontwerpboek en ging verder met zijn tekening en ontwerp. In het boek stonden verschillende auto’s en ontwerpen van auto’s die hij zelf had bedacht en getekend. Nico deed net alsof hij oplette en knikte af en toe. Zijn ontwerp van de Skyline was bijna af hier en daar bracht hij nog wat kleine verandering in het patroon en veranderde de vorm van de draak wat die op de auto was getekend. Even bekeek hij het nieuwe ontwerp en knikte tevreden de draak was nou veel beter en duidelijker. Voorzichtig pakte hij wat andere teken potloden en begon de draak langzaam in te kleuren in zijn hoofd wist hij al precies welke kleuren de auto en de draak zou krijgen. De auto werd blauw met een lichte getinte blauwe ramen en blauwe noe licht. De draak werd van rode en zijn ogen blauw de klauwen worden zilverachtige in gekleurd en een beetje rood waardoor het net leek alsof de klauwen onder het bloed zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hope
Vampierenbloed
Vampierenbloed
Hope


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Poederlee

Het eerste lesuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste lesuur   Het eerste lesuur Emptyvr apr 15, 2011 9:26 pm

Het eerste lesuur Ofozkw

Roxanne had haar boek terug in haar tas gestoken en had af en toe een blik geworpen op hetgeen waarmee Nico bezig was. De leraar mocht dan denken dat die gast oplette, zij had inmiddels al gemerkt dat wat er verder om hem heen gebeurde hem weinig boeide. Ze moest toegeven, hij had redelijk wat tekentalent, al zou ze zelf nooit voor een drakenontwerp gekozen hebben.
Ze schoof haar stoel iets naar haar tafel en pakte nu pas een schrift en een pen tevoorschijn toen de leraar eindelijk iets van boeiende lesstof aanhaalde. Haar gekrabbel leek op doktersgeschrift, maar zolang zij nog kon lezen wat er stond was het voor haar meer dan prima.

Toen de leraar weggeroepen werd, begon meteen iedereen met elkaar te kletsen en van de orde van zojuist was niets meer terug te zien. Sommigen hadden zich omgedraaid en keuvelden nog wat na over de vakantie. Van anderen wilde ze niets eens weten waar ze het over hadden. Verbeten wachtte ze tot de leraar terug kwam, maar zelfs na tien minuten was hem nog niet terug. Wat blijkbaar inhield dat hij voor iets belangrijks was weggeroepen. Ze stond dan ook op, griste haar tas van de stoel en liep doodsimpel het klaslokaal uit alsof de les al voorbij was. De starende blikken die op haar rug brandden, negeerde ze.
Echter op het moment dat ze het klaslokaal wilde buitenstappen, stond de leraar al voor haar neus. 'En waar dachten wij heen te gaan, mevrouw van Espen?' vroeg de man streng.
Roxanne glimlachte onschuldig, terwijl sommigen al begonnen te smoezen en te grinniken dat ze er bij was. 'Naar het toilet, meneer,' gaf ze als simpel antwoord.
'Met uw tas?' De leraar trok een wenkbrauw op en liet een strenge blik op haar rugzak vallen. Roxanne rolde overdreven met haar ogen waarna ze haar hoofd schudde. 'U neemt zeker ook uw tampons in de hand mee naar de wc?' Met grote ogen keek ze de leraar aan die rood aanliep. De klas was inmiddels in een lachen uitgebarsten, waarop zich een ongeziene grijns rond haar lippen wilde plooien. Dit hield ze echter voor zichzelf en ze bleef de leraar met onschuldige ogen aankijken.
'Neem maar mee,' bromde hij waarna hij zich naar voren schuifelde en zijn keel schraapte.
Roxanne liep tevreden de klas uit, richting het toilet. Echter liep ze klakkeloos langs de deur en maakte haar weg door de lege gangen naar buiten toe. Tot zover dus haar eerste lesuur. Zo moeilijk was het niet om leraren iets simpels op de mouw te spelden en tampons was nu eenmaal een delicate kwestie, vooral bij de leraren. Tevreden zette ze zich op een bankje iets uit het zicht en keek geamuseerd over het plein dat nu erg leeg was vergeleken met een half uur geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilithya
Vampierenbloed
Vampierenbloed



Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 25-08-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Nieuwegein

Het eerste lesuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste lesuur   Het eerste lesuur Emptydo aug 25, 2011 2:45 pm

River schrikt wakker! "Nnnnneeee TE LAAT!!!" schreeuwde hij uit terwijl hij uit ze bed springt. Hij schiet snel in een baggy broek(zwart) met een wit bandshirt(simple plan) grijpt zijn tas gooit er een schrift in met een pen. Bij zijn voordeur bedenkt hij zich in eens: "Hmm moet ik geen boeken mee? Ownee wacht weet me rooster niet eens. hmm zal wel."

Met volle snelheid rijdt hij het schoolplein op niet door hebbent dat daar een tak ligt waar door hij valt. Vloekend staat hij op zich zelf hardop afvragent: "Wie legt daar nou die tak neer! Hmm waar is me skateboard nou weer?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Violet Bloom
Vampierenbloed
Vampierenbloed



Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 15-01-12

Het eerste lesuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste lesuur   Het eerste lesuur Emptyzo jan 15, 2012 8:29 pm

Te laat kom ik de parkeerplaats op gereden.
De lessen zijn al begonnen. Op een bankje zit een meisje, dat ik maar negeer.
Snel haal ik mijn rooster op en loop ik de klas binnen waar ik moet zijn.
De leraar kijkt me streng aan als hij me ziet.
'Op een eerste schooldag hoort u op tijd te zijn,' zegt hij en ik kijk naar alle mensen in de klas die me aankijken.
'Sorry meneer, op mijn oude school beginnen de lessen later,' lieg ik, en dan mag ik gaan zitten.
Ik pak mijn schetsboek en een potloot en begin te tekenen.
Ik teken het portret van de jongen schuin tegen over me. Als de bel gaat doe ik het schetsboek dicht.
Ik vind het leuk om portretten van mensen te tekenen, er staan al heel veel mensen in. Alleen was deze jongen erg bleekjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanguina
Vampierenbloed
Vampierenbloed
Sanguina


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Thuis

Het eerste lesuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste lesuur   Het eerste lesuur Emptyza apr 21, 2012 12:14 pm

Het eerste lesuur 18-3

Moria keek met oprechte bewondering naar haar nieuwe klasgenoot, die nog binnen kwam lopen toen Roxanna al vertrokken was. "Goeie smoes," mompelde ze zo zacht dat alleen het meisje het kan horen. Ze ging naast Moria zitten en begon te tekenen, de jonge die schuin voor haar zat verscheen langzaam op haar papier. "Je kan goed tekenen", zei Moria, nog steeds zacht.
Haar hoofd was wel naar het meisje gewend en de meester kwam op ze af, "Zeg, als je nog iets gaat doen behalve kletsen dan zou ik dat nu doen als ik jouw was, tenzij je graag wil nablijven!" Blijkbaar was hij nog steeds boos dat hij zo voor schut gezet was door Roxanna.
"Ja meneer, maar ik keek even hoe ik haar op papier wilde zetten, van voren, van opzij of van driekwart." zei Moria, één van de redenen dat ze van dit vak hield was dat de teken-docent je smoezen nooit door had. Toen de leraar ergens anders heen liep vroeg Moria naar de naam van het meisje. "Ik heet Moria, en jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
cece
Vampierenbloed
Vampierenbloed
cece


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-05-12

Het eerste lesuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste lesuur   Het eerste lesuur Emptydi mei 01, 2012 2:28 pm

ik zag dat er veel leerlingen te laat aankwamen. misschien ben ik wel een van de enige op tijd. nou ja dat krijg je altijd op de eerste schooldag. bij de meeste zat opletten er ook niet echt in volgens mij. ik zelf keek ook alleen de klas rond. mijn eerste dag op deze school. hoe beleef ik die? sinds ik verhuisd ben in de zomer word er steeds aan mijn kop gezeurd over mijn nieuwe school. maar wat is er nou zo speciaal aan school?!? ik pak zomaar een boek uit me tas omdat ik niet weet welke ik moet hebben, en ik toch geen zin heb om mee te doen. ik zie dat ik inderdaad het goede boek heb en ben er best tevreden mee. wat ben ik toch weer goed, ik kan lezen. ik doe nogsteeds niet mee en kijk alleen nog maar de klas rond. ik hoop dat ik het het schooljaar vol houd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het eerste lesuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste lesuur   Het eerste lesuur Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het eerste lesuur
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» tweede lesuur ~~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ForumRPG :: Vampire high-
Ga naar: