Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Character Profiel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ziyadah
Vampierenbloed
Vampierenbloed
Ziyadah


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 09-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : De Efteling [Sprookjesbos]

Character Profiel Empty
BerichtOnderwerp: Character Profiel   Character Profiel Emptyza apr 09, 2011 9:27 am

Heya allemaal! :'D

Ik kwam op deze RPG omdat het me wel leuk leek en het nog een jonge RPG was. Nu mis ik alleen één ding. Het charachter profiel waar je informatie over je character in kunt vullen. Dat maakt het net allemaal wat makkelijker en mooier vind ik zelf.
Mocht je hier hulp bij nodig hebben hoor ik het graag hoor! ^^
Verder vind ik het er netjes uit zien!

Keep up the good work!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vampire
Admin
Admin
Vampire


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 06-03-11

Character Profiel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Character Profiel   Character Profiel Emptyzo apr 10, 2011 12:07 pm

Hey Ziyadah,

Een character profiel zou inderdaad gemakkelijker zijn, mocht je 1 personage zijn zoals bij de meeste forumrpg's. Maar hier zijn de settings feitelijk zo uiteenlopend dat je bij iedere setting een personage kan aanmaken die binnen die setting past. Binnen een setting zelf is er ook een personage topic waar alle personages staan die meedoen binnen die setting.

Ik heb hiervoor gekozen aangezien ik de leden liever als persoon zie dan als personage. Uiteraard als je wilt kan je voor elke setting hetzelfde personage gebruiken, maar dat kan soms lastig zijn omdat de settings toch behoorlijk verschillen van elkaar.
Zelf vind ik het fijne ervan dat je kan kiezen welke setting bij jou het beste past en je het leukst vind. Uiteraard mag je aan alle settings deelnemen, ofwel kies je liever voor één. Dat is volledig aan jezelf.
Ook heb ik hiervoor gekozen zodat je niet altijd een vampier of juist een mens bent, maar die afwisseling hebt. Het is ook mogelijk dat je twee personages hebt binnen dezelfde setting zonder dat je telkens moet in- en uitloggen.
Uit eigen ervaring weet ik dat iedereen binnen de setting toch wel weten welk(e) personage(s) bij welk persoon hoort. Uiteraard kan je altijd een klein plaatje van je personage bovenaan je post plaatsen als je dat graag hebt.

Hierdoor ben je ook niet verplicht om je avatar en onderschrift te laten doorschijnen als je personage en heb je ook meer vrijheden wat dat betreft. Je mag eender wat als avatar en onderschrift hebben, zolang het maar binnen de forum regels blijft zoals bv: geen 18+, geen racisme, geen reclame enzo.


Nu, wat ik dus wel kan doen om het inderdaad wat overzichtelijker te maken is een extra sheet op het profiel aanmaken met daarop de settings en dat je dus je daarbij behorende personage kan plaatsen.
Dit zal ik zo snel mogelijk doen, maar moet er even de tijd voor vinden aangezien ik die niet altijd heb met een kleine van 2 XD

Ik hoop dat het wat duidelijk is wat ik heb geschreven hierboven. Als je met vragen zit, kan je die altijd stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampierenbloed.my-rpg.com
 
Character Profiel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Overleg-
Ga naar: